19 Mayıs 2013 Pazar

Dekorasyon Aksesuarlarında Şehir Desenleri


Dekorasyon Aksesuarlarında Şehir Desenleri



Dekoratif nar modelleri şehir desenli dekorasyon aksesuarları dekoratif salon aksesuarları modern dekorasyon objeleri…


şehir desenli aksesuarlar 600x2284


“Hayalinizdeki şehri ev dekorasyonunuz yansıtsın” buna benzer hayret verici bir giriş yapsam büyük ihtimalle dekorasyon hastaları bana kızmazlar, zira benim kafamda olupta şehir ve dekorasyonu bir arada yaşadıklarını düşünüyorum. Bendeniz hayalimdeki şehirde yaşamıyorum ama hayalime %90 oranında yaklaşan bir şehirde yaşıyorum. aynı zamanda bundan 20 yıl evvel burası hayalimdeki şehrin %200 ‘ü idi  Nerede yaşadığımı heves edenler varsa kısaca tanım edeyim benim verdiğim puanlamaya katılsınlar. Ne İstanbul buna benzer harala gürele bir şehirde, ne Paris buna benzer bir aşk merkezinde, ne Ankara buna benzer bozkırda, ne de Antalya buna benzer senenin 11 Ayının yaz ile geçtiği bir tatil şehrinde yaşıyorum. Bir Akdeniz  kentinde yaşıyorum, kuzeyi nişan ve ormanlarla çevrili, güneyinde ise masmavi ve bol tuzlu Akdeniz var, kış ayları yanlızca 90 gün sürüyor ve yaklaşan zamanda şehrimiz de 2013 Akdeniz Olimpiyatları düzenlenecek  Bir de takımımız küme düşmeseydi iyiydi ama, bu kadar güzelliğe de bir nazar boncuğu şart herhalde… Bu kadar İpucu ehliyetli büyük ihtimalle . Bendeniz canım istediğinde orman havası alacağım, şizofren halim tutupta 10 dakikalık bir sonra karar değiştirdiğimde denize gireceğim rüya buna benzer bir şehirde yaşıyorum… Sizler nerede yaşıyorsanız yaşayın ama hayallerinizi ve şehrinizi ertelemeyin, en azından şuanda sizlere sunacağım dekorasyon aksesuarları ile ev dekorasyonunuzda şehrinizi yansıtın… Teşekküre icap yok, güzel bir makale oldu biliyorum, ürünleri satın almak isteyen halivemobilya.net takipçileri amaçlı de görsellerin hemen altında satım linkini sunuyorum…


şehir desenli aksesuarlar 2 600x4612


şehir desenli aksesuarlar 3 600x4972


şehir desenli aksesuarlar 4 600x4321


şehir desenli aksesuarlar 5 600x3941


şehir desenli aksesuarlar 6 600x4181


şehir desenli aksesuarlar 7 600x4021


şehir desenli aksesuarlar 8 600x407


Kurabiyelikten, salata kaselerine, tereyağlıktan çantaya, Zeytinlikten duvar stickerlarına kadar bir çok şehir temalı objeye göz atmak ve satın almak için lütfen TIKLAYINIZ…




Dekorasyon Aksesuarlarında Şehir Desenleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder