4 Aralık 2013 Çarşamba

Led ışıklı kanvas saatler


Led ışıklı kanvas saatleri görmelisiniz !…


Ledli tablo yeni sezon modelleri led ışıklı canvas tablolar ledli kanvas-yeni sezon modelleri resimleri fiyatları duvar dekorasyonu fikirleri tavsiyeleri önerileri…


Yıllardır kanvas veya canvas : ) tablolar ile ilgili yazılar yazıyor, örnekler veriyor, fiyatları ile ilgili sizleri bilgilendiriyorum. İtiraf etmeliyim ki bu makaleler aralarında tarafınızdan en bir sürü alaka görenleri led ışıklı kanvas tablolar-saatli kanvas tablolar olmuştur. Yoksun olmayın bu makaleleri seneler evvel yayınlamış olsamda hâlen bu konuyla alakalı mailbox’uma mailler gelmekte : )


Şimdi size, daha doğrusu bu stil tablolardan hoşlanıpta mailime bir bir sürü kez mesaj gönderen takipçilerimize harika bir sürprizim var !… Dostlar bir sürü beğenilen ledli kanvas tablolar ile saatli kanvas tabloları bir araya getirmişler. Burada bir çoğunuzun Vizontele repliği bulunan ” Şerefsizim benim aklıma gelmişti ” cümlesini kurduğunuzu ihtimal edebiliyorum… Evet bir çoğunuzun aklından geçmiştir kesinlikle bu düşünce, fakat burada bir detay daha var, tasarımcılar bu harika ikiliye bir yandan parça parça kanvas tabloları eklemişler. Bayıldım bayıldım resmen-sizlerle de anında paylaşmak istedim. Satın-isterseniz fotoğraf galerimizin anında altındaki butona tıklamanız yeteri kadar olacaktır…






Led ışıklı kanvas saatler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder