19 Kasım 2013 Salı

Göz kamaştıran ışıklı lavabolar


Göz kamaştıran ışıklı lavabolar


Işıklı lavabo yeni sezon modelleri led ışıklı banyo lavaboları değişik lavabo yeni sezon modelleri banyo dekroasyon fikirleri resimleri örnekleri…


Yaklaşık 3-4 yıl öncelik olarak yenilediğim, ama – çeşitli içimin ısınmadığı banyo dekorasyonumu tekrar yenilemeyi düşünüyorum icon smile Nedeni Ise dekorasyon trendleri süratle değişiyor ve – kaç yıl öncelik olarak moda kalan – stil , – anda demode olabiliyor. Mesela bendeniz banyo dekorasyonumda yatay bordür kullandım, fakat şu sıralar bilhassa çağdaş binaların banyolarında bordürler dikey olarak döşeniyor. Ahşabı birçok sevdiğimden ahşap görünümlü seramikler kullandım, fakat şu sıralar bilhassa kara beyaz ya da naturel kaya görünümlü seramik yeni sezon modelleri revaçta. Dolayısıyla bu kez banyomda, ileriyi görerek, geleceğin banyolarıyla ilgili tahminler yürüterek, “bekle ve gör” politikası uygulayarak, araştırarak yenilemeye gideceğim.


Aslında bunun için cesaretim -, bildiğiniz bunun için benzer banyo dekorasyonu hakikaten kolay olmayan – iş, kırma dökme, çıkan – kaç traktör molozun koridorlardan taşınması, su ve elektrik kullanımı tesisatında değişim off offf… Hatta – haylide masraflı, hele de kısa öncelik olarak belirttiğim fikirlerime katılanlar amaçlı. Dolayısıyla şu sıralar yalnızca bakınma ve görüş edinme aşamasındayım, – yıllarda banyolarda ne tür trendler koltuk alacağını araştırıyorum.


Boşa kürek sallamadığımıda şuanda beğeninize sunacağım ışıklı lavabolara rastlayınca anladım dostlar . Çok Yüksek – ihtimalle bir sonraki – kaç yıl içinde bu fantastik lavabolar banyoların dayanılmaz aksesuarlarından biri olacak. Şayet sizde benimle benzer fikirleri paylaşıyor ve banyonuzda – yenilemeye girmek istiyorsanız, anında aşağı tarafta, fotoğraf galerimizde beğeninize sunduğum bu lavaboları görmenizi ısrarla öneri ederim…





Göz kamaştıran ışıklı lavabolar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder